what was right is wrong

har inte så mycket att skriva egentligen men jag skriver ändå. Jag var ju i skolan idag (helt galet) och tog mig igenom det ganska bra måste jag nog säga. Sen träffade jag agnes, vi pluggade lite (eller hon pluggade) och sen åkte vi till nacka forum och kollade i tvinsbutiken (det bästa jag någonsin varit med om) och köpte naturgodis. ÅH jag älskar naturgodis så mycket ingen förstår. Tror jag ska cykla till affären och köpa lite till innan dom stänger mmmh.
förresten jag är hurtbulle #1. Jag har cyklat (gick lite i uppförsbackarna shh) typ 4 km!!! Fattar ni jobbigt eller. Nä det var inte så jobbigt det var mer pinsamt och skräckinjagande för att 1. min cykel är fett ful och det vore pinsamt att bli sedd tillsammans med den och 2. min cykel är hittad i en skog där det hade typ växt mossa på den så den är lite skev och vinglig, rena rama självmordscykeln må jag säga. dessutom är styret för långt ner + att det är sånt här bockstyre så det är pissvårt att svänga och jag håller alltid på att cykla in i bilar eller lyktstolpar eller människor eller dylikt.
men den fungerar iallafall.
nu ska jag fortsätta vara grymt hurtig och gå ut med hundjäveln
hejdå och godnatt och god jul glad påsk happy halloween osv 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0