vadå utbildning hmm

okej jag är praktiskt taget instängd på mitt rum nu för att det är ni vet såna här arbetare som jobbar i mitt badrum. Så ja, här sitter jag med juice och en dator och är inne på tumblr osv. jag är fan livrädd också för att dörren öppnas och stängs till min lägenhet och jag hör nya röster hela tiden och jag vet inte vilka som är här egentligen. jag försöker bara tänka bort det och isolera mig här men det går inte så bra för att jag är för lättskrämd för det.
 
mmhmmm jag är inte i skolan och lär mig som alla andra barn från sex till nitton år. fast jag tänkte faktiskt inte bara göra detta hela dagen. jag måste gå ut med ophelia också, och sen tänkte jag åka lite longboard och kanske dra och försöka få tag på ett paket cigg pga abstinens. nä men vi får se hur det blir. jag mår faktiskt lite bättre nuförtiden så jag vill göra saker och röra på mig och sånt, det känns ju bra.
nä nu ska jag nog ändra lite i designen, här får ni en gif
mvh nyvaken och mina läppar ser ut såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0