pew pew pew

mhmm jag verkar ju ha fått osäkert som omdöme i musiken.
det är alltså osäkert att jag uppnår målen
kolla på det här då:
- Du har från ett inte tillräckligt till ett med viss säkerhet sätt visat att du behärskar dessa förmågor (skapa musik).
Det skrev han i mitt omdöme. ok min musiklärare är döv och blind jävla pappskalle vem som helst med öron kan väl för i helvete höra att jag är bra på att spela enkla jävla fucking skitackord på piano och gitarr. ska skjuta honom jävla fittskalle.
jag tänker inte tänkter inte tänker inte få underkänt i det enda ämne jag tycker är kul. Aldrig i mitt jävla liv nej nej nej
låt mig va jag är arg
misunderstood teenager
who wants to shoot people
burn their bodies
dance on their graves
laugh at their sad families
and do it again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0