it's where my demons hide

mhmm plot twist: leone börjar gå till skolan
va VAVaVAavavaAVAA jag fattar ingenting inte jag heller va vad händer jag vet inte va
nä men helt stenseriöst hära. jag ska till skolan imorn och jag är antingen pigg eller för trött just nu för jag känner mig jättekonstig.
Jag har mått sjukt bra idag (konstigt nog med tanke på att jag mådde helvete igår och var en millimeter från bristningsgränsen), jag var till och med ute med ophelia och gick 2,65 km!!! har knappt orkat gå ut och gå på dagar och när jag har tvingats så har jag litterärt släpat mig fram och gått kanske en halv kilometer, så jag gör framsteg med det här med att orka leva.
ja så imorgon ska jag alltså till skolan och ha endast skittråkiga ämnen, sedan ska jag träffa agnes har jag för mig, har så jävla dåligt minne att jag bara vill skjuta mig själv mm, iallafall ska det bli kul och sen när jag kommer hem drar jag nog ut och åker lite longboard, hade glömt hur kul det var tills när jag och agnes åkte igen förra veckan eller när det nu var mmhmm
(förresten jag har börjat blogga nästan på riktigt nu ju. konstigt va)
två galna instagrambilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0