hej igen

ja ni kommer ihåg det där förra inlägget där jag skrev att jag mår bättre nu. skoja det motbevisades idag.
slutade med att jag inte gick upp ur sängen förrän klockan 19 (förutom att jag hade gått upp för att göra en macka runt 16-tiden) och då gick jag ut med ophelia i tre minuter, hon kissade inte ens. otacksam hund man har
det var iaf skitjobbigt. sen kom jag hem och nu sitter jag i sängen och har precis ätit digestivekex och yoghurt, ska snart se en film när den har laddat klart.
den här dagen har varit så jävla seg och tragisk så det finns inte. varför är inte jag glad och hurtig, varför måste jag vara såhär opeppad och ledsen och arg och seg hela tiden?! fattar inte logiken.
anyway nu tänkte jag väl se filmen och sen sova om det går. hejdå
gif från igår japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0