åh hej det är jag igen

mår fortfarande helvete :)))) kommer inte kunna gå till skolan varken imorgon eller dagen efter som det ser ut nu. det suger ganska hårt.
fast jag har accomplished extremt mycket idag ändå, har sett lite 3rd rock from the sun (där joseph gordon-levitt cirka 13 år är med), har druckit en del koppar te och är på min andra fyllda papperskorg med endast näsdukar. pretty impressive, eller hur?
nu ska jag i alla fall se lite sex and the city. ååh jag är så jobbig, jag raderade alla säsonger från min dator för att jag tänkte att 'äsch jag har sett alla avsnitt nu, kommer aldrig vilja se dom igen', ett par veckor senare sitter jag nu här och laddar ner alla igen. Och det går väldigt långsamt.
åh juste jag har köpt en expander på 8 mm och en på 14 mm idag begagnat!!!11 så värt.
vi ses ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0